کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735878462 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316352 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

هدست بلوتوث سونی SBH20

فروشگاه اینترنتی نگین خاورمیانه هدست بلوتوث‌های SBH20 سونی را به فروش گذاشته وعلاقه‌مندان به این محصول زیبا و راحت می‌توانند آن را از طریق این فروشگاه با قیمت مناسب تهیه کنند.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ سالیان سال است که مصرف کنندگان کالای الکترونیکی، کمپانی سونی را به کیفیت بی نظیر و طراحی چشم نواز محصولاتش می شناسند. سابقه ای که به سادگی به دست نمی آید، و سونی کماکان در حفظ این سابقه موفق عمل کرده است. کیفیت بالای محصولات صوتی و تصویری این سازنده ی لوازم الکترونیکی همواره استانداردهای دوران خودش را جابجا می کند.

هدست سونی SBH20 نیز از این قاعده مستثنی نیست. با حدود سه سانتیمتر عرض و طول و حدود یک سانتیمتر ضخامت، این هدست عملکرد بسیار قابل قبولی از خود نشان می دهد. می توان از SBH-20 برای دریافت و برقراری تماس و همچنین گوش دادن به موسیقی استفاده کرد، و یا با اتصال آن به بلندگوهای منزلتان می توانید یک سیستم پخش بی سیم راه اندازی کنید. این هدست با یک گیره به راحتی به لباس شما متصل می شود و با ظاهر جذاب و رنگ بندی متنوعی که دارد، می تواند به راحتی به عنوان یک گجت شیک در پوشش شما به نظر بیاید. قابلیت چرخندگی گیره ی آن نیز به اتصال و استفاده ی آسان از این هدست کمک می کند.

نگین خاورمیانه

دکمه های کم و زیاد کردن صدا در بالا، محل اتصال کابل شارژ microUSB در سمت راست، دکمه ی روشن/خاموش و چراغ وضعیت به همراه پورت 3.5 میلیمتری و میکروفون در سمت چپ و بر روی هدست دکمه های پخش و کنترل موسیقی به چشم می خورند. به همراه این هدست، هدفون های باکیفیتی هم ارائه می شوند که از نوع درون‌گوشی هستند و طول کابل آنها کوتاه تر از هدفون های عادی طراحی شده تا به راحتی با این هدست قابل استفاده باشند. با این وجود یکی از مزایای عمده ی این هدست که انعطاف پذیری بسیاری به آن می بخشد جک 3.5 میلیمتری آن است که به شما بر خلاف غالب هدست های بلوتوث موجود، قابلیت اتصال به انواع هدفون های استاندارد مختلف و حتی بلندگوهای دارای جک 3.5 میلیمتری را می دهد. بنابراین شما در انتخاب هدفون دلخواهتان محدودیتی نخواهید داشت، اگرچه هدفون عرضه شده به همراه هدست صدای بسیار با کیفیت و ساختار مقاومی دارد.

جفت شدن این هدست با گوشی، لپ تاپ، تبلت و یا حتی سیستم استریوی خانگی شما به سادگی هرچه تمام تر انجام می شود. کافیست اگر دستگاه مورد نظرتان از قابلیت NFC بهره می برد، هدست را برای چند لحظه به آن تماس دهید تا شناسایی شود. در غیر این صورت عمل جفت شدن یا Pairing را از طریق بلوتوث و به صورت عادی انجام می شود. کیفیت پخش موسیقی این هدست با توجه به قیمت فوق العاده ی آن در میان دستگاه های هم رده ی خود غیر قابل رقابت است. بیس موسیقی های پخش شده بسیار قدرتمند است و در ژانرهای مختلف موسیقی نیز صدا شفافیت و پویایی بی نظیری دارد. همچنین به لطف وجود سیستم حذف نویز، مکالماتی که از طریق هدست انجام می شوند بسیار شفاف و واضح هستند. همچنین باتری این هدست به طور متوسط 6 ساعت دوام می آورد و برد آن نیز حدود پنج متر است که برای استفاده ی روزمره بسیار معقول و مناسب به نظر می آید.

sbh20

کیفیت فراتر از حد استاندارد محصولات سونی و معرفی این محصول به بازار ایران توسط شرکت نگین خاورمیانه با قیمتی استثنایی، این هدست را در میان هدست های هم تراز خود بی رقیب می کند. جهت خریداری هدست Sony SBH20 به صورت اینترنتی می توانید به فروشگاه اینترنتی نگین خاورمیانه مراجعه کنید و یا به صورت حضوری از فروشگاه های نگین خاورمیانه در بازار موبایل ایران و بازار موبایل یافت آباد خرید کنید. نگین خاورمیانه با سابقه ی درخشان خود به عنوان دومین وارد کننده ی محصولات سونی در ایران، ضامن کیفیت محصول و تجربه ی کاربری لذت بخشی برای شما خواهد بود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 26850 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1394/03/25 تعداد مشاهده: 2090
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر